Jégzajlás a Dunán

Már jó ideje tart a hideg. A nagyon hideg, amit már régen tapasztaltunk. Ahogy mondani szoktam, a múlt évezredben, még gyerekkoromban volt, hogy ilyen hideg volt hosszú ideig. Azóta már kicsit elszoktunk attól, hogy tartósan mínusz 7-8 fok legyen napközben - megjegyzem, én a mínusz húsz fokra is emlékszem. Csak akkor valahogy más volt.

Minden esetre ezt az időt is ki kell használni. A fényképezőgép bírja - csak arra kell figyelni, hogy ne hirtelen melegedjen fel, ezért amikor belépek a lakásba, nem veszem ki egyből a táskából, hagyom, hogy néhány órán át átvegye a szoba hőmérsékletét.

Most szombaton is úgy döntöttem, ha rövid időre is, de megörökítem a jégzajlást a Dunán. Azt mondták, akár be is fagyhat, de úgy látszik, a főág befagyásához kell még egy kis hideg.

Ezért elmentem a Margitszigethez. Hogy lefotózzam a jégzajlást.






Megjegyzések