Egy szép tavaszi, nagyon rövid hétvége.

2012. március 15. csütörtökre esett, ezért az ezt követő pénteki napot március 24-én dolgoztuk le, így ma, 2012. március 25-én egynapos hétvégénk volt.

Meleg, napsütéses, szeles, de mégis szép vasárnap kerekedett. Délután úgy döntöttem, elmegyek kicsit fotózni. Virágos képeket szerettem volna csinálni, és gondoltam, hátha virágzik a Margitszigeten a tulipánfa. Vagy liliomfa, ki hogyan ismeri. Én tulipánfának.

Már harmadik éve, hogy kizarándokolok a Szigetre virágzáskor, és igyekszem megörökíteni a tavasz ezen hírnökét. Sajnos, a szél erős volt, de a szirmok még nem hullottak le, rózsaszín szőnyeget terítve a fa alá.



Ahogy közel értem, láttam, hogy lehet még szép virágokat találni. Idén szerencsém volt, még időben jutottam ki, így még nem nagyon barnultak a szirmok. Sajnos, csak a fa tetején láttam sok virágot, az alsó ágak hiányosak voltak.

Nagyon megörültem, hogy idén ismét sikerül ilyet fotóznom. Talán még másfél hétig tart ki a virágzás, attól függ, mennyire lesz meleg, szeles az idő.




Mikor hazafelé vettem az utam, megláttam még egy gyönyörű sárga bokrot. Aranyeső - vagyis aranyvessző. Tulajdonképpen két különböző növényről beszélünk, mégis, hagyományosan az aranyvesszőt nevezik aranyesőnek. De most nem az elnevezés a lényeg. Hanem a szépség, amit ez a kis virág láttatni enged magából.





Szeretem a tavaszt, a lágy szellőt, a meleget, a napsütést, a finom illatokat, érzéseket, az érzéki csókok illatát. A csendes alvásokat a délutáni napsütésben, a lélegzetvétel ritmikus csendjében, a halk érintést, egy elkapott, csendes ölelést. Szeretem a tavaszt.

Megjegyzések