Kávé, kávé és kávé

Egy meglehetősen érdekes fotózásom volt még május elején. Kérdezhetik, hogy miért most raktam fel a képeket? Egyszerű oka van: most nem magamnak fotóztam, hanem egy ismerősömnek segítettem a képekkel. Nem szerettem volna addig nyilvánosságra hozni, míg ő a saját oldalára nem töltötte fel a képeket.
De mi is ez a sajátos fotózás? Nem klasszikus tárgyfotóról van szó. Az ízeket szerettem volna megjeleníteni a tárgyakkal. A képek egy kávézóban vásárolható innivalókat ábrázolják. Talán ez a legfontosabb megfogalmazás. És itt mindennek jelentősége van: a kávénak, a Contador Cafe Szolnokon pörkölt, saját kávékat áruló kávézójának.
Ha csak magát, a terméket szeretnénk megörökíteni, akkor termékfotót készítünk. Itt nem erről volt szó, mert azt is szerettem volna megmutatni, hogy ez annak a bizonyos kávézónak a kávéja. Ezért került sor a helyszínen történő fotózásra, ahol a hátteret nem a tárgyfotósátor feketéje adta, hanem a kávézó  asztalának feketéje, a bárpult barnája, vagy a falra festett "coffee" felirat.
Kóstoljanak bele Önök is az ízekbe!







Megjegyzések