Madarak - birds

Madarak. Van kicsi, van nagy. Vannak növényevők és vannak ragadozó madarak. A világ minden táján élnek, kivéve persze az Északi és a Déli sark leghidegebb tájait. Van, amelyikkel nap, mint nap találkozhatunk, mások nagyon ritkán láthatóak. Van olyan madár is, ami a városban él, és jónéhányan a lakott területek közelébe sem járnak. 

Én az elmúlt hétvégén Mekli Zoltán fotóművész madaras lesében ültem és vártam a madarakat. 

Hadd mutassam meg, milyen madarakat láttam én a detektív-üveges madaras lesben ülve, szinte testközelből. 

Akit érdekel a lehetőség, úgy ezen a linken elérheti a tulajdonost, hogy közelről ismerkedhessen az ott található madarakkal. 

Birds. They are little, to big. Some eat seats, some are predators. They live all over the world, except some very extreme places at the Arctic. We can meet some of them day by they. And many birds are flying far from the cities. 

Last weekend I was watching birds from a hidden place (owner is Zoltán Mekli photographer) to look at birds living there. 

If you are interested taking photos from that place in Hungary, you can reach the owner at this link












Megjegyzések

Megjegyzés küldése