2015 legszebb képei(m) - My best photos from 2015

2012. január 23-án kezdődött minden. Akkor írtam meg első fényképes blogbejegyzésemet és mutattam meg először másoknak, hogyan is látom én a világot: a fényképezőgép lencséjén keresztül. 

Ahogy teltek-múltak a hónapok, sorra születtek a blogbejegyzések. Hol egy szép virág, hol egy szép nő, hol egy szép táj került lencsevégre. Az idei év bővelkedett színházi előadásokban is, mely során több alkalommal betekinthettem a kortárs színjátszás világába. 

2015-ben is fotóztam és írtam. Így jutottam el a mai, századik bejegyzéshez! Hogyan máshogy lehetne ünnepelni egy ilyen szép jubileumot az év végén? Azokkal az idén készült fotókkal, amikről úgy gondolom, idén ezek lettek a legszebbek.

Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy hónapról hónapra figyelemmel kísérik az alkotásaimat és kívánok csodákban gazdag, gyönyörű új évet 2016-ra!


It has begun in 23rd January 2012. I wrote my first photo-post and has showed to the world, how I see the world: through my camera. 

Months has gone and posts were born again. I caught a beautiful flower, a beautiful woman, or a nice landscape. This year was rich in theatre plays, too, where I can see modern theatricals

And blog posts were born in succession until now: it is my 100th blogpost! How should I celebrate this, than my best photos in this year (of course, just in my opinion)!

Thank for you all for seeing my pictures and wish you a beautiful, miracle new year in 2016!


























Megjegyzések

  1. Ezek a képek gyönyörűek.Szép metszete a múlt évnek.Kívánom,hogy a következők is ilyen szépek legyenek.

    VálaszTörlés
  2. Ezek a képek csodálatosak.Szép metszete a múlt évnek.Kívánom hozzon a 2016 is sikereket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Viszont kívánok minden jót és szépet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése